Cookies are small data files automatically stored by your browser on your computer to enable websites to save and retrieve information. This website uses Google Analytics, a web analysis service provided by Google Inc. (‘Google’). Google Analytics uses several types of cookies, which remain stored on your computer indefinitely. Google Analytics registers the pages popular among the visitors to our website, their countries of origin, the clicks on a page, the browsers they use and the screen resolution, etcetera. This information is used to optimise the website. Google uses the information to create a relevant, anonymous advertisement profile, and uses it to customise the advertisements it offers. Google may share this information with third parties if required by law or to the extent that those third parties process the data on Google’s behalf. As visitors can use the icons to share information contained in this website, Facebook, Twitter and LinkedIn may also use this website to install cookies. Please see the respective websites for the privacy policies of these organizations. Data Protection Policy

Accept Decline

Переход на обслуживание в Траст в Нидерландах


Смена провайдера услуг за границей может доставить много хлопот акционерам и вызвать ряд сложностей, которые могут повлиять на бизнес (перемена директоров, лиц, авторизующих платежи, передача документов новой команде юристов и иные технические моменты могут затормозить ежедневное течение дел в компании, а также поставить под угрозу своевременное совершение намеченных сделок).

В случае, если Вы решаете перейти на обслуживание в CIS Management B.V., мы готовы взять на себя все формальности, включая:
  • взаимодействие с предыдущим провайдером услуг, координацию передачи дел;

  • осуществление приема-передачи документов и материалов клиента: корпоративных, бухгалтерских, налоговых документов и иных материалов, хранившихся по прежнему адресу регистрации

  • регистрацию изменений в Торгово-Промышленной Палате Нидерландов

  • уведомление обслуживающего клиента банка (банков) относительно смены адреса и подписанта (-ов) клиента;

  • взаимодействие с соответствующими подразделениями/должностными лицами клиента в рамках процедуры перехода;

  • иные услуги, необходимые для поддержания бизнес процессов в переходный период.

Появился вопрос? Напишите нам!